Aba Kızım 13 aylık oldu hala daha yürümüyor kalkıyor tutunuyor ama tek elini bırakıp adım atmıyor.ben elinden tutup yürütmeye calısıncada hemen salıyı kendini yere oturuyo😞aynı durumu yasıyan varmı ?
Yasedem Aba kendine güvenmesi lazım ama bence bekleyin bir iki adımda olsa atıyorsa devamı gelir destekli desteksiz fark etmez benim kızım yaşında yürüdü geç yürüyende var erkende
Tuba Aba bebekten bebege degisen bir sey bu.. benimde iki kuzenim ayni zaman dogum yapti bi hafta aralikla. biri 7 aylikken süründü ve 11 aylikken yürüdü. digeri 13 aylik oldu ne sürünüyor ne yürüyor.😏
Rabisss Aba üstüne giderseniz iyice geri çeker kendini. Her bebek bir değil canım. Bebeğini başkalarıyla kıyaslayıp bunaltma kendini.