sevgii_123 nasibi varmış bu dünyada yapmayın, sizin zayıflama istediğiniz ya da eşinizle problemleriniz yüzünden tüm hamileliği seni istemiyorumla mı geçireceksiniz, yazık değil mi o cana. daha da fenası aldıracakmısınız. öyle düşünmeyin içinizi ferah tutun, vardır bunda da bir hayır deyin, belki olmayan mutluluğunuzu getirecek bu bebek. yani polyanacılık yapmak istemiyorum ama artık hamileyseniz bundan sonrasını güzel geçirin. ah vah etmekle kendinize zarar vermeyin, her şey güzel olacak inşallah ❤️