kızlar dün akşam 6da 15 dk uyudu,gaz yüzünden uyandı, bütün gece gel gitlşydi sancısı uyumadı, gece 2 de tm anlamıyla daldı. bugün de saat 12 daha yeni tam uyudu, sürekli uyuyup gaz yüzünden beş dk bile olmadan uyanıyor. sabaha kadar da böyle devam ediyor. ben çok yoruldum çok bitkinim artık. gaz damlaları işe yaramıyor. yedikleri e dikkat ediyorum. ağlıycam şuan nerdeyse burnum sızlıyor. ne zaman geçecek bu gaz