İyi geceler anner sadece merak ettigimden soruyorum kız kardeşimin burnunun üst tarafında mavi damar vardı arkasından erkek kardeşim doğdu. evlendim oğlum oldu onunda burnunun üst tarafında aynı damardan vardı ikinci oğlum oldu bu oğlumda da aynı damardan bulunuyor bi kızım olmasını isterdim 3.cüyü düşünmüyorum rabbim bağışlasın evlatlarımızı inşallah.o damar varsa arkası erkek der hep annem acaba doğruluk payı var mı yoksa tesadüf mü teşekkürler şimdiden