Kızlar bugün işte doktora gittik dünkü postumdan bilirsinix kusma , ateş, balgam, öksürükten iltihap olmuş işte antibiyotik öksürğk şurubu, burun fısfısı bir tane daha ilaç verdi sonra işte calpolde yazın dedik calpole gerek yok dedi ilacın birinde varmış yani ateş düşürücü özelliği varmış gerek yok dedi üstünede sabah öğle akşam yazdılar ya şimdide ateşi var calpolde veremiyorum diğer ilaçlarınıda akşam verecem napacam ben yaa hiç aklıma gelmefi sormak 😔😔 calpol versem bişi olurmuki 38 ateşide hemen 39 oluveriyor korkuyorum bes koydum başına şimdi sirke mirke katmadım sadece su ayağınada limon sürdüm bilmem faydası olurmu internette görmüştüm napıyım üstüde ince zaten bi zıbın incede bi kilotluçorap var ateşten çok korkuyorum tehlikeli ya biraz