Merhaba anneler, bugüne kadar hep ağda ile yoşuma devam ettim geçenlerde lazer denedim ama sarı tüyleri görmüyormuş yıkıldım oysa ki kurtulmak istiyordum bana kaliteli ve iyi tüy alan epilasyon aleti ya da markası önerir misiniz fiyatı mühim değil ueter ki kaliteli bir ürün olsun çok teşekkürler şimdiden (ağda cilt hastalığımdan dolayı yasaklandı)