Mirayddd Bebeğin avucuna ya da ayaklarına doğru parmak veya herhangi bir cisim uzatıldığında bebek, içgüdüsel olarak parmaklarını içeri kıvırarak cismi kavramaya çalışır. Bu durum yakalama refleksi olarak açıklanır. Bebekte bu refleks, anne karnındaki 28. haftada başlarken, doğduktan sonraki 2. ayda kendiliğinden kaybolur.
diye bir yazı buldum 😇 yani doğru anladıysam eğer bu yazıyı buldum 😂
aslında aradığım baska bir yazıydı ayakla alakalı bir yazı vardı bulduğum ama suan bulamadım. İçe doğru kıvırmalarınun normal olduğunu biliyorum ama