Kayasuzey üzmek istemem ama ne analar var diyorum böyle şeyler görünce, durumu iyi dediğin halde istemesi çok değişik bir durum ne desem kalp kırıcı olur. Benim annem yeterki yanında olayımda ne olursa olsun kafasında, bir başkasıda böyledir bence. Sizin annenizde sorun var. Bence kendiniz bakın çocuğunuza ama yinede siz bilirsiniz.