Merhabalar..Bebeğimin 2 gündür inatçı ateşi vardı.doktora gittiğimizde boğazi kızarık dediler çarpık ve dolveni dönüşümlü kullandık.dun baya ateşi olunca zibimla yatırdım, çünkü giyinince yükseliyordu ateş.bugun ateşi düşer gibi oldu ama akşam bezini tutarak yüzünü eksitti.atesini dusurel derken idrar yollarını mi usuttuk yavrumun bilemedim.idrar yolu enfeksiyonunu nasıl farkedebilirim bilgisi olan var mı aranızda kızlar