Kızlar bebeğimin bezini günde ancak 4 kez değiştiriyorum. Onda da çok dolu çiş olmuyor. Gece hiç değiştirmiyorum 12 saat , sabah baya dolmuş oluyor. Eskiden gün içindeki bezleri de daha dolu olurdu sanki. 4. Ay kontrolünde de az kilo aldığını gördük. Günde 5 çişli bez almak lazım muhabbeti sadece gün içinde mi geçerli acaba,bir de bebeğim doymasa huzursuzluk yapmaz mı acaba? Keyfi yerinde ama sanki çişi az gibime geliyor eskiye göre. Bir de çoğunlukla meme reddi yapıyor. Yatarak veya pilates topunda emzirmeye çalısıyorum . Bu da etki eder mi kilosuna