Neslim123 Hanımlar merhaba benim 2 aylık bir bebeğim var bugün gidip saçlarımı sarıya boyattım akşamda eve gelip emzirdim gerçi önce sütümü sağdım belki zararı olur diye onu vermedim sonradan emzirdim ama çok kustu bişey olurmu boyadanmıdır sizce çok üzüldüm
Eflininannesi- Neslim123 sagdığın süt duruyorsa onu ver. Şöyle düşün saçın boyarken memede olan süt zaten üretilmiş bi süt ama boyadan sonra verdiğin süt eğer dediğin gibiyse boyadan etkilenen (kesin boyadan etkilendi diyemeyiz varsayım yapıyoruz). Ama kusmasinin sebebi farklı olabilir. Boyanın kokusundan olabilir. Sacindaki krem vs kokusundan olabilir. Veya sadece fazla süt içip kusmus da olabilir. Kusması təkrarlarsa boyadan diyebiliriz ama sen yinede de ufak çaplı bi araştır. Boyanın kokusu geçtikçe düzelir diye düşünüyorum sarı saç boyaları daha fazla oksidan iceriyorya koku rahatsız etmiş olabilir
Neslim123 Eflininannesi- bilemedim bende normalde böyle kusmaz ama inşallah tekrar etmez inanın vicdan azabı duyuyorum şuan saçlarımı boyattıgım için