Sssbbbb büyümesini bekleyeceğim.Aklı erdiği ve kendi istediği zaman deldiririz.
20 yaşındayken her iki kulağıma 2.deliği deldirmiştim ve günlerce uyuyamamıştım;Acıdan,ağrıdan.
Bebişlerin 2 kulağı aynı anda delinince kim bilir neler hissediyorlardır.
Geceleri asla küpe ile yatamam, nefret ederim.Kızım rahat edebilecek mi ? Hayır.
Düşebilir, kendi çekebilir, yutabilir Allah korusun bir sürü olasılık var. Tüm bunları neden riske alayım ki ? Rahatsız olacak belki ama söyleyemicek 😣Neden şimdi deldireyim ki? Estetik kaygısı için mi? Şahsen ben hergün küpe takmıyorum, 7 aylık bebeğim de takmasa bişey kaybetmez❤️
Deldirene saygım var tabii. Herkesin kendi bebişi 🥰