Merosat benim bebeğimde uykusu gelince gözlerini ovuşlar sürekli sırkelenir emziğini düşürür ağzından bende donunun içine ellerini sokarım uykuya dalınca çıkarırım 😃😃 yeni doğduğunda bile kundak yapamadım çıldırıyordu 😃 şuan 4ay 11 günlük dişarı çıkarken üşümesin diye kundak yaparım çıldırır