Ssumru Theanaaa doktorumuz bize kilosux2 demişti ama her doktor farklı tabi.. kan değerlerimiz çok şükür iyi çıkmıştı
Theanaaa Ssumru bazi damlalarda kilo basi bir imiş. Bizim doktor başka damla verdi ben istemedim bunu kullanmak istedigim icin oda kilosu 8600 bebeğimin 9 damla ver dedi anlamadim hatta 6yla basla sonra cogalt dedi.bilemedim
Ssumru Theanaaa yani dediğim gibi her doktor farklı görüşte.. ama 6 ile başlat sonra çoğalt Saçma geldi dediğim gibi biz kilox2 şeklinde kullandık bir zararını görmedik ki kan değerleri iyi çıktı
Theanaaa Ssumru teşekkürler.doktorumuz bugun ki muayenede sacmaladi iyice zaten damla içinde sacmaladi neden alti ile baslat dedi cozemedim
Theanaaa Ssumru firmaya sordum kilo basi 1 damla demisler valla Trendyol da bilemedim oyle başlarım herhalde teşekkürler 🤲