Esra-muhammed BabyMerttt normal canım daha goz yaşı kanalları tam olarak oluşmadı bebekler daha vücuduna söz geçirip hakim olamiyo zaten göz muyanesi en erken 3 ayllikken yapiliyo
Teemo07 BabyMerttt henüz gözyaşı salgısı faaliyette olmadıgı için. Oğlum herhalde 4ten sonra başladı gözyaşı akıtmaya.
Beyoglufeyza 3 bucuk aylık kızım var çok böyle katıla katıla ağlarsa yaş geliyo gözünden Her ağladığında gelmiyo mesela bence normal yani daha küçük hem