Bayanlar merhaba, bebeğim 7. Ayına kadar hiç kusmazdı yani devamlı bi kusma söz konusu değildi arada bi olurdu ama az yaklaşık 2 haftadır her yemekten sonra hafif çıkarmaya başladı normalmidir başına gelen var mı ? Ek gıdaya başladım 7. Ayından beri aynı şeyleri veriyorum tarhana çorbası yoğurt çorbası kahvaltıda yumurta vs ama nedense bi kusma durumu var bilgisi olan varsa yazabilir mi?