Ekici35 yok ya öyle bir şey olamaz biyolojik olarak imkansız
yağ yakımı için nabzın belli aralıkta olması ve sürekli olması gerekli hücrelerde solunum ile gerçekleşir. Alınan enerji harcanandan fazla olduğu sürece yağ yakılamaz. Yağ yakan besin de yoktur dışarıdan müdahale ile de olmaz. Ticaret hileleri bu tarz şeylerde bol su için yediklerinize dikkat edin diyorlar. E zaten bunu yapan herkes kilo verir. Ben yememden içmemden kısmayacağım ama kilo kaybedeceğim üstelik yağ . En fazla ödem atımı olabilir o da geçici su kaybı. Bence bunlara inanmayın. Eğer doğru olsaydı bütün sporcular yağ yakmak için bunu kullanırdı. Kalori açığı olmadan yağlar gitmez. 1 kilo yağ yakmak için 7000 kalori daha az almak gerekir . Yada harcamak.