Okyanustakibulut havluları beyazsa beyazlarla 60da yıkarım , renkli ise renkli boxer kilot ve atletlerle yıne 60derecede yıkarım ,silgi bezlerini ayrı biriktirip tek başına 60yada-90derecede yıkarım nevresimi tek basına ayrı 40derecede yıkarım , normal çamasırları kirlilik seviyesine gore bazen 30-bazen 40derecede yıkarım buyuzden koku olmaz ,çogunlukla 30-40dereceyı kullanıyorsanız bir sure sonra koku olusurmus ben cogunlukla yuksek derece kullanıyorum , elektrık tasarrufu ıcınde suresınınuzatıyorum zaten 3cızgı elektrık harcıyorsa 1e düşüyor uzatınca elektrık tuketım gostergesı var .bırde 3ayda bır tambur temızleme yıne 60derecelık program bos sekılde marc ile temizliyorum o dahada mıs yapıyor bırde yıkama sonrası lastık ile cam kapak silimezse orası boyle kagıt tozu gıbı toz kaplıyor