Nisabebek cihaz isimlerni bilmiyorum. Ben ilk olarak başladığımda jiletle alıyordum her seans öncesi. Jel sürüp yapıyolardı, ondan hiç memnun kalmadım. Hem bitmiyordu hemde kıl görmedikleri için sırayla arış yapsa da atlıyormuş ki çizgi çizgi çıkıyodu kıllar. Sonra makineyi değiştirdim. Jiletle almadan yakmalı olana gittim. Ondan memnun kaldım, zaten %80 azaltıyor. Tamamen bitirmiyor rahat bi 7-8 yıl olmuştur tek tük çıkıyor