Prenses1annesi Bebeğim 4 aylık alt dişleri çıktı şimdi de üst dişleri çıkıyor kullanılabilir mi daha küçük diye korkuyorum kullanan varsa yardımcı olabilir mi ?
Merve_Mila Prenses1annesi Doktorunuza öncelikle danışmalısınız. Ama yardımcı olması açısından söyliyeyim bebeğim 4 bucuk aylıkken cıkarttı dişlerini doktorumuz tetagil önerdi bitkisel olduğu için çokta memnunduk hala da damaklarında beyazlık olursa gun ıcınde ve gece yatmadan verıyorum mis gibi rahatlatıyo 😊
A_y_d Prenses1annesi 5.5 yaşındaki oğlum azı dişlerini çıkarıyor halasında varmış ağrıyor diye verdi içirdik ağzım uyuştu diye ağlaya ağlaya gezdi 5 dk. Bende ufaklığa hiç kullanmayı bile düşünmedim.
Burcu11 Prenses1annesi bende kullandım hala kullanıyorum biraz da olsa rahatlıyor . Doktorumuz önermişti.
Meltemingo Prenses1annesi bizde kullaniyoruz cok kotu oldugu zaman dis kasiyici firca ile kasiyorum dis kasiyiciyi buzdolabinda bekletip soguk bi sekilde onuda veriyorum en sonda uyumadan once tedagil veriyorum rahatliyo baya