Deniz3434 benim bebegiminde 3 aylıkken konağı başladı şuan 6 aylık kendi kendine geçiyor cok az kaldı. 1 yaş sonrası gibi uzun süreli geçmeyen inatçı konaklarda alerjiden supheleniliyor benim bildiğim. 3 aylık bebekte konak için alerji demek hiç mantıklı değil. Doktorunuzu değiştirseniz ya da en azından Başka bir doktordan görüş alsanız.