Happybaby2 atak haftası bebeğin yeni beceriler kazandığı dönem ama bebek ekstra mutsuz huzursuz sürekli ağlayan bir dakaşka durmayan birşeye dönüşüyor bebeğini tanıyamıypr insan uykusuz sürekli kucak istiyorlar o döneme atak diyorlar dönemi atlatınca yeni beceriler kazanıyorlar doktorun bana dediği 4 ay ve 2 yaş atağı çok şiddetli oluyor demişti gerçekten de 4 ay atağı beni mahvetti