Bu dönemdeyiz hesaplamaya göre ama çok fena geçiyor 10 gün kaldı bitmesine ama baya yıprandım. Gece 30 defa kalkıyor kucak istiyor meme de çok kaliyor bazen meme reddi yaşıyor gunduz uykulari max 30 dk . Siz nasıl atlattinjz bu dönemi geçici mi umut verin hiç geceek gibi durmuyor 😏😔