Sadem1 kaç gündür böyle bi post açmayı düşündüm durdum. Bizde de durum aynı 9 ay 6 günlüğüz. Zaten yemiyor, bir de pütürlü olmalı, şöyle olmalı, BLW yapmalı, böyle olmalı vs görünce hepten geriliyorum. Yemiyor yani hiçbir türlü yemiyor. İki üç kaşık alıp dişlerini sıkıyor, yoğurt hariç bir tek onu iştahla yiyor. Bir de bizim uykular da çok kötü, gece kaç defa kalktığımı bilmiyorum. Hem fiziksel hem psikolojik olarak çöktüm. Yememesini dert etmemem gerektiğini söylüyorlar 1 yaşa kadar ama, Instagram sağolsun börek, köfte, dolma yiyen bebeklerle dolu😅bir sorun mu var diye düşünmekten bi hal oldum.