Zahide97 ellerini içeri koymuyosaniz nefesini kundakliyosunuz zaten yarım kundak dediğin şey bebeğin ellerini sabitlemektir
Ben hiç yapmadım kundak benim kızım ellerini çıkarırdı içinden kıpırdaya kıpırdaya bir iki denedim baktım olmuyo biraktim bende