watermelonlove Her bu tarz posta yaziyorum 😂 Modanisa. Su an tamda indirim zamani. Bende yeni birseyler aldim, sepetede ekledim. Ama her markasi degil. Tavin,alia,refka,benin. Ben aldigim hicbir urunde pisman olmadim. Sadece bazen beden tutmuyor onuda iade edip yenisini istiyorum.