7 aylık bebeğim. Ameliyat olacak gözünden. Sedasyonla uyutulacak ( gazla) 4 saat önce emzir dediler. Oraya kadar sorum yok zaten 4-4.5 saate bir emiyor. Ama sonrasında da hemen emzirmicekmişim. Nasıl dayanacak bilmiyorum. Başına gelen var mı. Nasıl oluyor süreç