Bebeğim 9 aylık 3 aylıkken vücudunda egzamalar çıktı testler yapıldı yumurta beyazı denildi yumurtayı kestim hala devam etti gitmediğim alerji doktoru cildiye çocuk doktoru kalmadı en sonda süt alerjisi çıktı şuan sadece yüzünde kızarıklıklar var çok şükür eskisi gibi değil çok derin yaraları vardı kanatıyordu kaşımaktan diyete girdim ama malesef her şeyin içinde var bazen yanlışıkla yediğimde hemen çıkıyor sorum şu anneler alerji ilk yüzünde çıkmaya başlamıştı vücudunu sarmıştı şimdi vücudunda yok yüzünde var yani acaba vücudu alıştı artık geçecek mi bunu yaşayan anneler var mı diyetinizi kaçıncı ayda açtınız ne kadar diyet yaptınız