biimiyomyardimet Kızlar doğum paramı SGK dan ay ay almak yerine ben toplu almayı tercih ettim, muhasebecimde rapor bitiminde paranın yatacağını söyledi. Sizler böyle aldınız mı topluca? Hemen yatıyor mu. Nisan başı iznim bitecek hemen nisan başı yatacak mı 🧐🧐
Senemmm11 biimiyomyardimet ben toplu almıştım. Haziran 27de doğum yapmıştım. Temmuz ortası gibiydi tam hatırlamıyorum ama iki parça halinde yatmıştı 2 gün arayla
sheesyelllow biimiyomyardimet muhasebeciyim ben iki parça halinde yatırıyor SGK parayı doğuma kadar olan ve doğumdan sonra ki süreleri yatiriyorlar .Rapor bitince muhasebeyi arayın onaylasinlar hemen bı hafta içinde yatıyor para birde e devletten banka tanımlayın hesabınıza para yatar
Ysmndmrl biimiyomyardimet iyiki öyle tercih etmişsiniz benim doğum sonrası raporumu onaylamış bir kısmını ikinci kalan kısım raporum biteli 3 ,5 ay oldu hala yatmadı SGK’ya ulaşamıyorum bir türlü yatmadı en iyisi rapor birimi onaylasın zaten 15 gün içinde yatıyor
Senemmm11 biimiyomyardimet ben işten tamamen çıkmıştım ama yani izne ayrılmamıştım belki ondan hemen doğumdan sonra yatmıştı param
sheesyelllow biimiyomyardimet rica ederim aklınıza takılan bişey olursa yardımcı olurum 💙sağlıkla büyüsün kuzucuk 💙
biimiyomyardimet Ysmndmrl bende her ay takibini yapamam sorun olursa uğraşamam diye toplu istedim hiç sevmiyorum bu tip şeyleri ya illa sorun çıkıyor 😔
Ysmndmrl biimiyomyardimet benim haberim yoktu tesadüf bi baktım para yatmış bile haberim olsa asla yaptırmazdım bitince onaylasın en güzeli
aysnr0649 biimiyomyardimet doğum öncesindeki iznin parası geçen hafta yattı bana kalanı da toplu alacağımı söylemiştim. O da doğum izni bitince yatacak🌸