Bende geçen sene kazakmı tutayım dedim azalma oldu korkuyorum da hani azalıcak diye ama tutmamak tabiki günah değil aksine çocuğun etkileniyorsa tutmucaksın ben geçen sene hamile olduğum için tutmadım kazalarım çok var bu senede emziriyorum süt korkusu var ne olucak hiç bilmiyorum ama gidişata göre bakıcaz bakalım rabbim bununda kolaylığını verir inşallah