Bugün hiç uyumadı 2 aylık. Sancısı var ilkkez bu kadar oldu. Damla kullaniyoruz masajda yaptim olmuyor etkisi. Aglamaktan harap oldu bi tek meme emince susuyor tok oldugu halde emmek istiyo karni cok şiş emince yine gaz olacak. Sizce acile goturmeli miyim gotursem ne yapsrlar ki