Merhaba güzel anneler. Çok yeni anneyim :)
Philips avent’in göğüs kalkanını kullanan anneler içinde biriken sütü nasıl değerlendiriyorsunuz. Gün içinde buzdolabında biriktirip dondurabilir miyim? Bebeğime fazlasını veremiyorum ama atmaya da kıyamıyorum nasıl yapsam bana akıl verin 😊