Anneler merhaba Öncelikle kilo konusuna takılan bir anne değilim asla ama sizden fikir almak istiyorum bebeğim üç aylık doğum kilosu 3200 İlk ikinci ayından bir hafta önce Son kontrole gittiğimizde 4750 idi Bu sefer 43 gün sonra üçüncü ay kontrolünde 5500 geldi kilosu doktor akranlarına göre iyi ama kendi gelişimine göre az kilo almış dedi sınırda dedi 43 günde 800 gr yani günde 18 grama tekabül ediyor galiba Şu an için mama vermeyelim bir gidişata bakalım ona göre günde bir kere verebilirsin dedi ( sebebi bebeğim de laktoz intoleransundan şüphelendi ondan emin olduktan sonra tekrar görüşelim dedi) şimdi sizce kilo alımı az mı olmuş? Bu arada biliyorum her bebek kendine özel ama ben sadece fikir almak istiyorum Mamaya da karşı değilim gerekiyorsa tabii ki bebeğime mama vermek istiyorum Ama eğer yeterli bir miktarda kilo alıyorsa vermek istemiyorum düşüncelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim