Tazeanne3434 Deletedmom_78 e bebekten aldım internette 1. Haftadan itibaren içebilirler yazıyor ama kullanan var mı merak ettim Melisa çayı veriyordum işe yarıyor ama tadını sevmediği için zorla içiriyordum
Baakpnr- Tazeanne3434 merhaba , Melisa çayını aktardan mı aldınız ? Uyuması için mi kullanıyorsunuz acaba?
Tazeanne3434 Baakpnr- aktardan aldım evet gece çok fazla uyanıyordu yarım kahve fincanı kadar içiminde güzel uyuyordu ama zorla içiriyordum malesef tadını sevmediği için humanayı demek istedim
monimom Bende birkaç kere kullandım ama tadını sevmedim bıraktım kullananlar bebeğin sakinlestigini fln söylüyorlar