eylusko_ olsun bazen bebeklerinde canı yemek istemeyebilir benim kizimda oyle bazen cok guzel yiyo bazen zorla yediriyorum normal yedigininin yarisini bile yemiyo gunluk yeni yeni adapte oluyo olabilir ek gidaya canini sıkma duzene girer merak etme yeme araliklarini kontrol et az az sık sık yedirebilirsin belki benim bebegm az yedigi zamanlar 2 saatte bir besliyorum o zaman normal seviyesinde iciyor cok yedigi zamanlar 4 5 saati buluyor ama zaman araligi