nur-nr_123 Vallahi ben dışarıda çok acil geldiyse kimsenin olmadığı tenha bir yere yaptırıyorum sonra su döküyorum, eğer bekleyecek durumda ise ya eve dönüyorum yada bulunduğum yerde varsa oraya götürüyorum bir de erkek çocuğu bazen yanımda şişe bile taşıdığım oldu. 🙈