Selam.
Dün de post açmıştım bugün bir yenisini açma ihtiyacı duydum çünkü şaşkınım üzgünüm kararsızım.
19 aylık oğlum son zamanlarda gündüz iki defa emiyor gece de birçok defa uyanıp emiyordu. Gece çok uyandığı için ben de bir ay daha emsin bıraktıracağım diye düşünürken bir anda gündüz emmelerini kesti. Sadece gece uykuluyken, görmüyorken emiyor.
Bugün sabah (hava yeni aydinlanmisti) geri uyutmak için emzirmeye kalktığımda “dalga mı geciyorsun anne” der gibi baktı bana 😄 Yine emmedi, geri uyudu ama emerek değil…
O böyle vazgeçmişken ve ben de çok yorulmuşken geceyi de kesmenin tam zamanı gibi geliyor. Ama tereddütlerim çok. Ya hasta olur da anne sütünden yararlanıp iyileşemezse, ya anne sütü almamak bağışıklığını düşürür ve hasta olursa…
Sizin bu konuda tecrübeleriniz varsa benimle paylaşır mısınız? Eski postlara da bakıyorum bu konu ile ilgili.