Sanisko Merhaba ana kucağı almayı düşünüyorum . Elektriksiz ekonomik bir şey . Tomy baby, wellgro ve ebebeğin bir ürünü arasında kaldım . 250 -300 civarı bu ürünler . Siz hangi markaları kullanıyorsunuz . Tavsiye alırsam çok memnun olurum .
Azyef Sanisko bondigoydu sanırım elektrıklı muzıklı sallıyor bır süre sonra elektrik aksamı bozuldu pille devam ettık öyledeepey kullandık memnunduk geçen sene Amazon’dan 100liraya almıştık
Seymagil Sanisko e bebeğin 300 TL olanini almayın iki ayda söküldü heryeri, problem bizdemi bilmiyorum ama mahvoldu çok da düzgün kullandık. Bondigo çok güzel onu alın :)
Azyef Sanisko aynen kendı kendıne sallanıyor 3 kademesi 3 farklı şarkısı var hayvan desenlı olanıydı.