Anne olduktan sonra kaygı seviyem inanılmaz arttı. Bebeğim çok şükür 7 aylık oldu henüz dönemiyor onun dışında bi eksikliğimiz yok doktorumuz çok sağlıklı olduğunu söylüyor dönmese de olur isteidi zaman dönsün boşver diyor. Ama ben acaba yürüyebilecek mi acaba desteksiz oturabilecek mi acaba konuşabilecek mi tutunup kalkabilecek mi gibi gibi şeyler aklımdan geçiyor. Sanki bunalrın hiçbirini göremeyecekmişim geliyor. Neden böyle düşünüyorum bilmiyorum bebeğim çok hareketli bi tek dönmüyor işte. Bu kaygılarım normal mi ?