Merhaba anneler 😊
Bebisim 4. Haftasina girecek, ilk iki hafta goguslerim cok agirdi ve baya sütüm vardi sanki daha dogrusu emzirmede acemiydik ve o yuzden goguslerim az daha mastit olacakti ve ben surekli bosaltmak zorundaydim bi sagmamda 120 ml falan cikiyordu biberon komple doluyordu ama suan artik emzirme duzenimizi oturttuk kilo artisimizda guzel gidiyor fakat iş süt sagmaya gelince 20 ml 30 ml ancak geliyor ama bebek emdiginde agzinda dolu dolu süt var ve kilo artisida guzel sütüm mu azaldi nasil bir durum yaşıyorum bilmiyorum konu hakkinda tecrubeli olanlardan bilgi alirsam cok sevinirim saglikla bakin bebeklerinize❤️