Guneyyli Kızlar selam bebeğim ikinci ayından bu güne yani 7. ayına kadar istisnasız her uykudan önce ağlama krizine giriyor. Yüksek ihtimal artık ağlamak onu yorgun düşürdüğü için uykuya geçiyor. Bebeği bu durumda olan var mı? Veya olupta çare bulan?