N_3637 Merhaba doğum izni bittikten sonra ücretsiz izin almak istesek illa 1 yıl mı almamız gerekiyor 6 ay gibi bi talebimiz olabilir mi ?
Wanderlust N_3637 istediginiz kadar alabilirisniz ben 1 ay kullandim mesela hic dert degil boluk boluk de kullanilabiliyor
Azyef N_3637 2 yıl yazdırdım ben istedıgımız zaman gerı donebılıyorsunuz bı on gün öncesinden dılekce vermeniz lazım