ogrtmnanneee geçen günki yalnızlık postunuzdan hatırladım sizi, ben de gurbetteyim ve eşim polis memuru bu gece de nöbette ve sabaha kadar düşünecek çok zaman var sizin de öyle sanıyorum fazla düşünüyorsunuz. O yüzden düşündükçe çıldıracak gibi oluyor insan her şeyini takıyor bebeğini irdeleyip duruyor. Ben de öyleyim asla yargılamıyorum sizi ama rahatlamanızı sağlayacak bişey söyliyim, zamanı gelince hepsini yapıyorlar. Benim kızım geç emekledi geç döndü. Çok taktım kafama ama onun da zamanı varmış demekki siz de böyle düşünün rahatlayın 🌸