Benimde öyle geliyor gözüme 😃 robot süperge yok, sanah kalkar kalkmaz yatakları topluyorum, sonra kızımı ust baş , mis gibi yapıyorum 😃 kendime vakit kalırsa 😂 yemeğini yediriyorum. Sonra yarım saat 40 dk falan mama sandalyesinde yanımda alıyorum onu da . Mutfakta bulaşık makinesi her sabah salınır, çamaşır makinesi, sonra hemen gidip kurutmadan dünden olanları alıyorum , gece geç saldıysam. Çöpleri atıyor. süpürge hemen ve hazırım. 😃😃😃 toz vs pek olmuyor onu da iki gunde bir alıyorum. Kızım 17 aylık. Senin kızın kadarken hiç birşey yapamıyordum 😀😀😀 ev berbat haldeydi😂 şimdi mis😂 çok şükür. Bazen günde 4 sefer normal süpürge çalıştırıyorum. Kızım kendisi yemek istiyor sürekli döküp saçıyor 😃