Oğlum 1.5 yaştan beri orjinal plasmacara biniyor. İnanılmaz bir hızda dengede kullanıp dönüşler yapıyor iyiki almışız gören hayrete düşüyor. Aynı şekilde dekatlon scooter var 2yaştan beri daha 3yaşa uygun bence fakat şuan onuda kullanıyor çok aktif olmasada. Ama plasmacar tam bir vazgeçilmez. Oğlum 2buçuk yaşında şuan