Kızım 13 aylık oldu yemesi güzeldi son1 buçuk aydır yaşına girdiğinden beridir yemek istemiyor hep tatlı istiyor masayı zehir ediyor mama sandalyesi istemiyor . Bi gün yediğini diğer gün ağzından çıkarıyor gezerek geliyor bana ağzını açıyor gidiyor napıcam ben bu ne yani. Önüne koydum yesin diye mıncıklıyor kaşığı görünce kafasını çeviriyor daha tadına bakmadan hep tatlı olcak