İyi aksamlaaar kızlar aranızda otomatik ana kucağı kullanan var mı ben çok kararsız kaldım acaba normal mi alsam otomatik sallanan mi alsam diye bir yandan almak istiyorum bir yandan da o kadar para vermeye gerek var mı acaba diye düşünüyorum siz ne aldınız ne tavsiye edersiniz