Yine çok değişik postlaarrımla ben geldim akşam sohbetine 🤦🏻♀️😂
evet kızlar kullanıcı adlarınızı hangi ruh haliyle oluşturdunuz :) varmı bir anlamı :)
benim ismim sezen ama yurtdışında olduğumdan dolayı burda herkes suzi diyor.
bunuda ilk doğuma girerken doğumhanedekiler söylemişti suzi aşağı suzi yukarı vs öyle kaldı adım burdada bu ismi kullanmak istedim 😂
burda görüyorum bazen çok değişik kullanıcı adları var 🤷🏻♀️