Selin-93 Bersahefem memnunuz gaz kabızlık yapmadı bebeğimde sevdi baya ama ek gıdaya geçtiğimizden beri mamaya gerek kalmadı ama siz çalıştığınızda verilecekse çok fazla gitmeyecek sanırım düşünebilirsiniz fiyat olarakta, çok kullanmayacağınız için