O aylarda öyle oluyorlar. Açlık, gaz vs değil. Gündüz uykuları 4. Aydan sonra oluşuyor yani döngüleri. Ha uyuyan bebeklerde var ama uyumayanlar çoğunlukta emin ol. Bende 4. Aya kadar deliricektim. 5. Ayda uyku eğitimi verdik rahatladım. Biraz sabredeceksiniz maalesef. Ama siz yinede 1.5 saattte bir uyumaya götürün. Biraz Loş bir ortam olursa daha iyi olur.